لابراتوار دندانسازی در شریعتی

فهرست مطالب

لابراتوار دندانسازی در شریعتی

یکی از مشکلاتی که افراد با افزایش سن به آن دچار می‌شوند، از بین رفتن دندان‌ها است. همه ما می‌دانیم که راه حل این مشکل و جایگزینی دندان طبیعی، استفاده از پروتز دندان است. از آنجایی که شما برای دریافت یک یا چند پروتز، باید هزینه بالایی را بپردازید، ناچارید که به دنبال بهترین مرکز پروتز دندان در شمال تهران و یا شهرهای دیگر باشید. متخصصان زیادی هستند که ادعا می‌کنند می‌توانند در این راه به شما کمک کنند؛ اما نتیجه کار درصد کمی از آن‌ها می‌تواند رضایتبخش باشد.

لابراتوار دندانسازی در شریعتی

اموری که در اغلب مراکز پروتز دندان مصنوعی انجام می‌شود، متنوع است. از جرم گیری دندان گرفته تا عصب کشی، نصب پروتزهای تکی، پارسیل، کامل و… . چیزی که از کلینیک مستر دندان برترین لابراتوار دندانسازی در محدود شریعتی انتظار می‌رود این است که در این شهر بزرگ به عنوان پایتخت بتواند پاسخگوی نیازهای مردم در این زمینه باشد و خدمات کاملاً تخصصی را در رابطه با انواع دندان مصنوعی انجام دهد. این موضوع باعث افزایش کیفیت خدمات مرکز می‌گردد. دلیل آن تمرکز روی خدمات مختصری است که قرار است به صورت صحیح و حرفه‌ای انجام شود و در این حالت جلب رضایت بیمار در اولویت قرار دارد. تجربه نشان داده است که هر چقدر که در یک کلینیک امور کلی‌تر باشد، میزان نارضایتی مراجعه کنندگان بیشتر است. به همین دلیل در این مجموعه تصمیم به ارائه خدمات تخصصی لابراتوار تجربی دندانسازی در شریعتی توسط متخصصین صورت گرفته است.

خدمات کلینیک دندان مصنوعی در شریعتی تهران

کلینیک مستر دندان با به‌کارگرفتن دستگاه‌های جدید دندانپزشکی، استفاده از تکنیک های علمی روز دنیا و بهره‌مندی از تجربیات ارزشمند دندانپزشکان برجسته کشور، افتخار آن را دارد که در زمینه درمان مشکلات دهان و دندان مرتبط با نصب دندان مصنوعی و در نهایت ساخت انواع دندان مصنوعی متناسب با شرایط بیماران، خدمات ویژه‌ای را به هموطنان گرامی ارائه دهد. بخشی از خدمات کلینیک شامل موارد زیر هستند:

ریتنشن لثه‌های تحلیل رفته

بیماری تحلیل لثه که ممکن است در اثر دلایل مختلفی برای افراد پیش بیاید، یکی از مسائلی است که ممکن است مشکلاتی را در حین نصب دندان مصنوعی به وجود بیاورد. این مرکز به عنوان تنها مرکز تخصصی دندان مصنوعی در ایران است که با انجام ریتنشن (ساکشن) لثه‌ های تحلیل رفته، لقی پروتز فک پایین را درمان می‌کند.

خدمات لابراتور دندانسازی تجربی در شریعتی

افرادی که به هر دلیل دندان‌های طبیعی خود را از دست می‌دهند، می‌توانند از خدمات دندانسازی فوری کلینیک در زمینه انتخاب و نصب انواع دندان مصنوعی استفاده کنند و از این طریق زیبایی صورت و لبخند، اعتماد به نفس و توانایی جویدن را باز یابند. خدمات مربوط به نصب انواع دندان مصنوعی به صورت ثابت و متحرک و همچنین دندان مصنوعی کامل و جزئی در این مرکز به شرح زیر ارائه می‌شوند:

دندان مصنوعی ژله ای

در شرایطی که بیمار تمایل دارد از دندان‌های مصنوعی ژله‌ای برای جایگزینی دندان با دندان‌های طبیعی خود استفاده کند، این خدمات در این مرکز ارائه می‌شود.

اوور دنچر (متکی بر ایمپلنت)

این نوع دندان‌های مصنوعی که در آن ایمپلنت به جای دندان بر روی پروتز دندان مصنوعی سوار می‌شود، از جدیدترین فناوری‌های دندانپزشکی است که در کلینیک قابل ارائه است.

دندان مصنوعی فلزی

در شرایطی برای جایگزینی بخشی از دندان‌های طبیعی با پروتز مصنوعی، در کلینیک از این نوع دندان مصنوعی ثابت تکه ای برای بیمار استفاده می‌شود.

لثه نرم

لثه نرم موقتاً برای زمانی استفاده می‌شود که با قرارگرفتن دندان مصنوعی، لثه ملتهب می‌شود و با استفاده از لثه نرم از آسیب دندان مصنوعی روی لثه جلوگیری می‌شود.

مزایای دریافت خدمات کلینیک مستر دندان

به صورت کلی در صورت انتخاب مرکز مستر دندان از مزایای زیر بهره‌مند خواهید بود:

دندانسازی فوری در کمتر از 1 هفته

آن دسته از عزیزانی که از شهرستان به این کلینیک مراجعه می‌کنند، دندان‌های مصنوعی خود را در عرض یک یا نهایتاً دو روز تحویل می‌گیرند تا مشکلی بابت طولانی‌شدن زمان اقامت در تهران را نداشته باشند.

تست دندان مصنوعی قبل از تحویل نهایی با میوه

برای اطمینان از بی‌نقص‌بودن و راحت‌بودن دندان مصنوعی، قبل از تحویل نهایی با میوه تست می‌گردد.

ضمانت 2 ساله

تمامی خدمات لابراتوار دندانسازی در شریعتی تهران از ضمانت 2 تا 5 ساله برخوردار هستند و در صورت وجود مشکل در این مدت زمان، به صورت رایگان ترمیم می‌شوند.

بهترین متریال دندانسازی

مارک‌های خارجی دندان مصنوعی که در کشور ما بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، معمولاً تولید کشورهای ایتالیا، ژاپن، چین، آلمان و آمریکا هستند. اگر به دنبال بهترین مارک دندان مصنوعی خارجی هستید می توانید از تیم مشاوره کلینیک مستر دندان کمک بگیرید.

بهترین مارک‌های دندان مصنوعی خارجی در ایران عبارتند از:

  • ماژور (ایتالیا)
  • یاماهاچی (ژاپن)
  • شوفو (ژاپن)
  • پژون (چین و ژاپن)
  • دنتسپلی سیرونا (آمریکا)
  • ایوکلار ویوادنت (آلمان)
  • ویتا (آلمان)
  • هراوس (آلمان)

در ادامه توضیحات بیشتری درباره هر کدام از برندهای معرفی‌شده ارائه می‌کنیم.

تمامی این خدمات در یک محیط کاملاً بهداشتی، شیک و آرام که مجهز به بهترین دستگاه‌های روز دنیاست، صورت می‌گیرد. این اطمینان را به شما می‌دهیم که در بدو ورود به این مرکز با پرسنل خوش برخورد و حرفه‌ای روبه‌رو خواهید شد که در زمینه مشکلاتی که دارید، راهنمایی‌های لازم را به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان ارائه خواهند داد. در نهایت در صورت تمایل می‌توانید از خدمات کلینیک به صورت دلخواه بهره‌مند شوید.

لابراتوار دندانسازی در شریعتی

اگر در شمال تهران زندگی می‌کنید و شلوغی شهر و مشکلات دیگر به شما اجازه نمی‌دهد که برای دریافت خدمات پروتز دندان به مناطق دیگر شهر بروید، می‌توانید در همین محله از خدمات بهترین لابراتوار دندانسازی در شریعتی بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

گذراندن زندگی بدون داشتن دندان راحت و کاربردی، چه طبیعی و چه مصنوعی، بسیار مشکل است؛ اما سخت‌تر از آن این است که شما طی چند جلسه رفت و آمدهای مکرر و پرداخت هزینه نه چندان کم، پروتز دندانی را در دهان خود نصب کنید که در نهایت باعث آزار و اذیت شما شود. در کلینیک مستر دندان به عنوان بهترین مرکز پروتز دندان در تهران این اطمینان وجود دارد که رضایت نهایی بیمار از خدمات مربوطه حاصل شود. با سپاس از همراهی شما، اگر تجربه‌ استفاده از این خدمات را دارید، لطفا در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها